Ghirlandei 4

     

sâmbătă, martie 27, 2004

Salut! Sint Alin
Doru,
Raspunsul la comentul tau: Riiight! (parafrazind pe Dr. Evil). Adica, tot n-am inteles! Me canadian, eh!
Gabi,
Making a long story short: dupa ce am (!) cistigat concursul Tip-Top-Mini-Top (Alice mai pastreaza ursuletul ca-cadou) si dupa ce m-am intors din Austria - cu nevasta (cu care m-am insurat si care are un copil...cu mine - tot crazy Florina!) nu voia sa mearga in Australia ca era prea departe (de ce sau cine?!) - am dat un examen in vara 1991 si am obtinut un post de profesor de fizica la liceul 2 unde am resistat un an, am realizat ca vorbeam cu peretii pentru ca cca. 95% erau complet aerieni si cu toate ca i-am marturisit directorului ca din cei 130 de studenti doar 5-6 meritau nota de trecere planul era de a lasa doar 'citiva' pentru toamna pe care trebuia tot eu sa-i meditez in concediul meu de vara! I-am lasat pur-si-simplu balta si, ca tot omu' dupa revolutie m-am privatizat! Am avut 3 SRL-uri si un SA(!) foarte variate: de la Import de PC components din Taiwan pe care le asamblam in computere si le vindeam in Vestul tarii (Cesar, cred ca mai gasesti ceva urme la AS Computer, Electro, la Resita, Dorule, Oradea, etc., desi asta era prin 1992!), pina la vinzare en-gros, boutique si cumparat ferma si tractoare(!!!) fiind asociat cu persoane mai mult sau mai putin dubioase pina in 1994 cind, mi-am dat seama ca desi cu inima de leu, eu tot eram un miel printre lupi si dupa un interview si de 2 ori cite 2 luni in Grecia la Training mai-marii de la Coca-Cola mi-au zis ca sint bun de Manager la Frigorex Romania ceea ce am si fost pina in septembrie 1995. Chiar inainte de interviu mi-am depus actele pentru Canada si in mai 1995 am primit raspuns favorabil. Dupa lupte seculare care au durat citeva luni, cu lacrimi, zimbete, scrisnit din dinti, incurajari, invidie sau indiferenta din partea celor din jur am facut un pas mare (vindut 'apartament2camereconfort1sporit2balcoane2bai plus mobila plus serviciicompletedeportelan plus dacia1300 plus tvstereo...ce mai, am lichidat tot mai putin - spre disperarea lui Flori - cca. 100 CDuri incluzind colectia completa Pink Floyd, Yes, Mahavishnu-partial, Weather Report etc. si ne-am luat cimpii si am ajuns in To.ca!
Inceputul a fost un alt pas mare cu stingul, dar acum lucrurile s-au linistit: Alice merge la toamna la University, Flori lucreaza ca Assistant Teacher la un Day Care privat si acum isi da ceva examene pentru ca vrea sa lucreze ca adevarat School Teacher, iar eu lucrez ca Assistant Manager la o firma, culmea tot un fel de Frigorex, care face frigidere in majoritate pentru Coca-Cola USA si Canada!
Cesar,
Am vizitat Victrola si acum te inteleg perfect: am ajuns amindoi la virsta la care doar lucrurile cu valoare adevarata conteaza. Vad ca avem acelasi hobby: dinosaurii! Singura deosebire este ca eu sint pasionat de Real Dinosaurs (can U believe it?!). Tu stii pasiunea mea de-o viata pentru musica! A ramas aceeasi...with a twist: de vreo 5 ani incoace 98.5% din muzica ce ma pasioneaza, pe care o ascult si care imi ocupa mare parte din timpul liber este MUSICA CLASICA! Am reusit sa adun/burn some 400 CDuri si trebuie sa ma laud ca am colectia aproape completa a lui Beethoven (toate cu Opus # plus 90% WoO, adica fara opus #), plus Brahms, Schubert, Mozart, Haydn, Hummel, Liszt, Weber, etc...Stiu ca suna ciudat, dar de-abia astept sa ne mutam la casa noua sa-mi cumpar un pian si sa incep sa studiez serios. Nu glumesc, n-am inebunit, doar regret ca nu am avut sansa sa incep acum vreo 40 ani...
Cred ca am depasit masura. Poze, data viitoare.
Ciao!