Ghirlandei 4

     

miercuri, martie 31, 2004

Salut! Sint Alin
De Marin nu-mi amintesc dar pe Marian nu l-am uitat; Spartacus suna familiar!
Baiatu' lu' Melinte, m-ai dat gata cu Rex Cobolus et caetera...cum naiba iti mai amintesti?
Silvi,
Tsjaikovski, Tchaikovsky, Tschaikowski, Chaikovski sau Ceaicovschi?! Daca-ti place primul concert, incearca al doilea si al treilea (incomplet) si atunci sa vezi emotii!!!
Edith, cred ca-ti mai amintesti de cite ori te deranjam cu stampilele pentru firmele pe care le tot infiintam...
Gabi, crezi ca guritza fiicei tale e mai mult legata de zodiac decit de guritza mamicii ei? Hmmm, I wonder...
Steiny, vad ca Cesar, tu si eu sintem pasionati de dinosauri; tu chiar lucrezi pe unul din ei! Ai grija, ca am auzit ca vor deveni extinct (circa 64.689765362 milioane BC)! Tarile calde, zici?! Se pare ca n-ai petrecut prea multe ierni in Ontario sau in Michigan (intreab-o pe Moni!). Hotaraste-te: RAM, ROM, HDD, Gutuie, Pom?
Et tu, Caesar, unde-i ZA PAGINA?
Moni, de ce trebuie sa se-nsoare fiu-tu?! Da-mi te rog numarul de telefon al lui ca vreau sa-i explic niste chestii...
Gabi, La Multi Ani to myself in ianuarie 21; anul nasterii, 1977 (sic!).
Pentru toti, horoscopul continua cam asa:
hering japca, muica, destin, pitzigoi (sau bibilica sau ciupilica), maglavais, aoleu, vatman, socardea...se regaseste cineva?!
Bye!