Ghirlandei 4

     

vineri, martie 05, 2004

Salut, popor! Sunt Gabi!
Va propun ca fiecare sa inceapa cu numele lui, altfel n-o sa mai stim cine cu cine vorbeste.
Semnatura e gresita, trebuia sa fie "unul dintre noi". Nu stiu cum mi-a scapat!

Parola a venit natural, Cezar draga. Vreo saptamana am tot tinut-o in conferinte telefonice (aici le zice telefonate) cu Clara si Mioara ce nume sa-i dam. Nimeni nimic. Nici un banc, nici o porecla, nici un nume nu ne-a venit in cap. Pe urma mi-a venit ideea ca incercam sa recreem un loc de intalnire - si locul acela avea o adresa. Am facut o proba: am intrebat-o pe Mioara pe ce strada era liceul. Si si-a amintit. Atunci parola a venit natural: pigli! Doar ca era prea scurta - si n-a fost acceptata!
Ti se pare greu de tinut minte, cezarica draga?

Moni - presupun ca tu ai fost cu Revelionul- ai uitat sa te semnezi! De Revelionul pe care l-am petrecut eu cu Clara in baie e vorba? Inainte de asta a fost un pariu ca putem bea un pahar de 200ml plin cu votca pe nerasuflate si n-o sa ne "turtim".
(Voi Mioara si Silvi astupati-va urechile, sa nu va "stricam"!) De turtit nu ne-am turtit nici unul, doar ca unii dintre noi nu mancasera nimic de 2 zile si le-a fost fatal!
A fost de pomina! Si tot atunci a fost si faza cand Marian mima un domn bine cu geanta diplomat si noi il intrebam ce are inauntru, si tot noi ghiceam: hartii, tenisi, o sticluta... la care Marian nu s-a rabdat si a adaugat "si prazul".

La mine perioada aceea e mai vie in memorie decat orice altceva am facut sau am zis pe urma. Habar nu mai am cum erau copiii mei cand erau mici (acum Andrei are 18 si Ioana 17 ani), dar imi amintesc replici, cantece, bancuri, nume si fetze de pe vremea liceului. Cred ca restul cutiutzei e defect, si aia a ramas singura parte intacta!

Apropo de diacritice: o sa-ti trimitem careva fisierele ca sa-ti poti instala o tastatura romaneasca, Moni. Dar eu una nu ma prapadesc dupa ea!

Silvi, ceau, mai scrie-ne care mai e viata ta in afara de predat. Si ce mai zic studentii! Ca a inceput sa-mi fie dor de obrazniciile lor!

Doru, de ce zici ca nu te place lumea? Esti inspector cu calitatea?
Cum dam de Gigi Lisca? Are o adresa de e-mail? daca nu, suna-l si ia-i un interviu si scrie-l pentru noi!
Si ce mai fac gemenii tai?
De Naidan mai stii ceva? Dar de Liviu Ghitoiu?

Poate sa le sune cineva pe Cezarina si Betty sa le spuna de blog?
S-ar putea sa aiba si adrese de e-mail, dar nu le stiu eu.
Dana, ne auzi?

Mi-e tare dor de voi, si tare as vrea sa ne vedem toata gasca la 30 de ani. Monica si Clara vor sa vina.
Pana atunci, mai incerc sa ajustez putin estetica blogului. Astept opinii si reclamatii.
Puteti sa va plasati poze unde stiti voi (yahoo, home.ro) si sa puneti link-uri aici.
Deocamdata eu n-am reusit. Pana atunci va putei casca la poza de pe pagina mea personala. Nu-i asa ca fundalul e frumos? E nucul meu de acasa!
O sa incerc sa fac o pagina separata cu adrese si numere de telefon, pe care sa o intretinem.
Poate si cu poze? Ia pregatiti voi fiecare cate o poza gen pasaport scanata!
Vi le cer eu cand gasesc solutia de gazduire!

Cu mult drag, Gabi