Ghirlandei 4

     

luni, martie 08, 2004

Ioji Muranyi
Timisoara, str. Matei Basarab nr.4 ap.4
Telefon - acasa 0256-423354
- serviciu 0256-405837
E-mail iojim@electricabanat.ro (inca mai merge si cu iojim@fretim.dnttm.ro)

Felicitari Gabi, ai facut o treaba buna. Am citit cu mare placere tot ce s-a scris.
Am crezut ca o sa fiu eu primul dintre baieti care o sa ma "postez" pe blogger, dar Doru (salut Doru, ce mai faci, cum merg comenzile la paste?) si Cezar mi-au luat-o inainte. Nici un bai. Ce sa va zic eu despre mine ? Lucrez la aceasi firma de 20 de ani, pe chestia asta o sa iau si o prima jubiliara in septembrie. Am inceput sa lucrez in '77 pe un Felix - la centrul de calculcul( vai cit timp a trecut de atunci, iti mai aduci aminte Mioara ?) am continuat pe un microcalculator M-18, pe urma cu un CORAL si din '90 incoace pe PC-uri, primul a avut un hard disk de 40 Mega si toti colegii ne minunam ca avea capacitate de stocare ca un disc de masa de la CORAL (adica un mic dulap). Amintiri...
Acum lucrez tot la oficiu dar ii spune biroul M.I.S. adica Management Informatic System, si sunt utilizator al unei aplicatii integrate (la modulul factuare energie elctrica) cu baze de date Oracle. Lucrez intr-o cladire frumoasa,(3 stele) intr-un birou frumos, si am patru colege de birou cu care ma inteleg foarte bine. Tot ce spun este valabil pana acum, deoarece tocmai azi se depune la Bucuresti o oferta angajanta de cumparare a firmei noastre Filiala Banat de catre o firma italiana. Cred ca va trebui sa facem un curs intensiv de lima italiana.
Familia este bine, Liana lucreaza tot la M.I.S. in cadrul unei casierii, Filip a facut in ianuarie 19 ani si este student in anul I la Poli - Facultatea de Automatizari si Calculatoare (Cezar, daca ajungi sa-i fi profesor mai baga-le cate o duma pe la cursuri asa cum faceai acu 30 de ani). Eu sunt ceva mai carunt decat la ultima intalnire, spre deosebire de Doru care nu a crescut in greutate (l-am vazut anul trecut la Resita, are dreptate), eu am mai pus pe mine vreo 15 kg. De curand a trebuit sa-mi fac si ochelari de aproape ca nu prea mai vedeam sa citesc. O sa pun si eu niste poze, deocamdata nu prea stiu cum si o sa va trimit si niste bancuri care circula prin intreprindere. O sa deschid zilnic pagina ca sa vad ce va mai trece prin cap. Sa nu ma intelegi gresit, nu ma refer la bancul cu sotia Bula si cu ce i-a trecut lui Bula ultima data prin cap.
Monica, o sa trimit rindurile tale la colegii de la DET (Marie si compania), de la ele am mai aflat cate ceva despre tine.
Gabi am trimis mail-ul tau la Ghio, Steini si Marian. Cu Ghio si Carol am vorbit personal, pe Marian nu l-am gasit la birou. Dar o sa mai insist.
Adresele lor de e-mail sunt :

Ghiocel Marcel
E-mail Address(es):
dmss@rdslink.ro

Marian Melinte
E-mail Address(es):
melinte@electricabanat.ro

Steiner Carol
E-mail Address(es):
steinerc@electrocentrale.ro

Am vazut pozele, fetelor sunteti superbe ar trebui sa participati la un concurs de "dame bine" la categoria 30 ani, juriul ar aprecia sigur, ca toate trei trebuie sa stati pe locul I.
In gradina cui este lacul din poza, se poate face o pardida de pescuit ? Daca da, la vara ma infiintez acolo.

Si pentru ca astazi este 8 martie si la noi inca se mai poarta, eu va doresc, voua doamnelor, sanatate si bucurii pe care sa le impartasiti cu cei dragi. "La muti ani".
Pe curand.
Ioji