Ghirlandei 4

     

sâmbătă, martie 06, 2004

Am revenit si am dat de dinozaur.Oricum,e plina lumea de dinozauri asa ca nu m-am mirat prea tare.
Ramasesem la "ca sunt de la calitate sau nu".Nu, nu sunt de la calitate si nici nu ma uraste nimeni(sau asa sper eu);era un fel de a spune (la biza).
Spunea Gabi sa nu ne facem reclama asa ca nu pot decat sa va avertizez ca unii dintre voi mancati ce muncesc eu! Apropo,de fiecare data cand imi este foame imi amintesc de bunataturile de la Ioji si de Negru Voda(varianta vinil,desigur), duminicile pe la pranz(acum mi-e foame);si imi amintesc si de voi toti."Va citesc" in fiecare seara si mai uit de grijile zilnice.

Despre Liviu stiu ca este concitadin cu mine(Resita) si atat.
De Naidan,nimic.
De Gigi am reusit sa dau pentru intalnirea de 25 ani pe care am tinut-o in formatie de vreo zece la Timisoara in vara 2002(Marian,Cezar,Ioji,Gigi,Mioara,Edith,Lia,Adi,Silvi si eu) dupa asta nimic.Mai sap.

Fiii mei sunt O.K.(cred).Studenti la Timisoara anul I.Imi toaca banii dar macar si-au luat examenele.Oricum noroc cu ei ca mai ascult si eu o muzica buna, vad filme "adevarate", si ce sa mai zic de avantajul ca mai intra si la mine in casa fete frumoase(ca pe vremuri); deosebirea e ca acum imi spun sarut mana(la dracu")

Scriind toate astea parca mai tare m-a cuprins dorul de voi.Eu circul foarte mult(10- 15000km./luna).V-asi cauta daca asi avea adresele voastre(mai ales telefonul).Iata-le pe ale mele:
RESITA
PETRU MAIOR 65
SC.4 AP.10
* 0722341248
0255210715-ACASA
0724288374-SERVICI
* DORU.RADUSEAN@MONTEBANATO.RO

* Pentru siguranta.

Salut!(de semnat m-am semnat, nu?)